sobota, 11 maja 2013

Troszkę tego i "różnego"

Troszkę mi się nazbierało różnorodnych robótek ,aż tak całkiem leniwa to -  to tak nie jestem.
 Mam też na ukończeniu ciutkę tz. 4 serwetki "podkubeczki "ale pokażę komplet 6 sztuk już dopracowane.Robią się dwa kocyki dla maluchów puki co jeszcze w brzuszkach.
A planów co niemiara hohoho.
Jestem niezmiernie szczęśliwa ,że mnie odwiedzacie i bardzo dziękuję za miłe komentarze.
Chusta jest cudowna mięciusia miła  wyrobiłam obydwa moteczki do końca no może z 3 m.zostały skład 50% silk+50% merino wool  2 x po 190 m w 2 x 0,25 gramach kolor łosoś dolne zdjęcie najbliższe prawdy.



troszkę biżutek zielona moja druga od dołu dla siostry i dwie górne zrobiłam z rozmachu będą dla siostry wnuczki.

45 cm średnicy  kordonek ariadny  kolor złoty w 100gr = 525 m.wyszło jakieś 40% dla  siostry ona jest jak chomik .wszystko mi zabiera.

3 x czyli żółte Klaudii córki jeszcze są kolczyki ładne ale wyciągnięte z pod ręki jeszcze pokażę zielona moja???? z różowym dla siostry.

pozdrawiam: wszystkich odwiedzających

22 komentarze:

  1. Robótki różne ale wszystkie bardzo atrakcyjne.
    Łososiowa chustka śliczna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy tworzysz:) Dziękuję za odwiedziny, zapraszam na stałe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Twoje są jeszcze piękniejsze:))
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Takie proste zwyklaczki :)) przedewszystkim robię to co bardzo lubię
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękna chusta :-) Cudny kolor.
    Zachwyciła mnie serwetka - piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kolor niby taki cukierkowy ale może się podobać w naturze jest może ciut mniej wyrazisty:))
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba ta chusta, fajny, kobiecy kolor, pięknie zaprojektowana a wykończenie - super. Sporo włóczki na nią wyszło, więc chyba ciepła. Jest gdzieś w Necie ścieg brzegu chusty? Biżuteria też Ci ciekawie wychodzi, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię chusty improwizowane w trakcie dziergania(taki mój bzik):))
      pozdrawiam

      Usuń
  6. chusta cudowna, podoba mi się i kolor i wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta i jeszcze ten kolor!!!
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne dzięki i jeszcze raz szybkiego powrotu do zdrawia.
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Cudna jest ta chusta i biżutki śliczne, serwetka bardzo mi się podoba :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu piękne dzięki za miłe słowa
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Chusta śliczna - taka delikatna, biżuteria bardzo mi się podoba a serweta bardzo urocza i nie dziwię się siostrze, że zabrała:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję a jeśli chodzi o siostrę to jest po prostu chomikiem:))
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Wszystkie prace wspaniałe! Najbardziej zauroczyła mnie chusta, ładny kolorek!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.