piątek, 13 września 2013

Bombki w końcu lata !!!!!

Tak się dziwnie plecie jeszcze kalendarzowe lato a ja zaczęłam bombki robić - ale to tak na próbę. Córka kupiła bombki z pleksi do obrabiania a ja oczywiście musiałam zaraz wypróbować. A jest ich jeszcze 30 do obdziergania . Ale to tak jest zbliża się koniec roku więc wszyscy coś chcą . Jak na razie to mam 40 gwiazdek kupę dzwoneczków i 3 łańcuchy po 5-10 m. do wydziergania. Komplet firaneczek do kuchni i firankę właściwie to nie wiem gdzie?(fajna moja rodzinka nie??). Po za tym czas mi się skraca bo lecę z siostrą w odwiedziny do młodszej córci. Nie wiem jak to wszystko ogarnę.a może czas się zrobi gumowy :)).       


Tyle obdziergałam


 To jest ta mniejsza.

Ta większa.
a to ?? chustka z wiskozy ,obdarowana w 7 niebie.
pozdrawiam odwiedzających.

16 komentarzy:

  1. Śliczne bombki :-) Dużo pracy przed Tobą, ale na pewno dasz radę - wierzę w Ciebie.
    Chusta cudowna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne bombki!!! Ja też już nie długo zacznę dziergać na Święta.
    Chusta wspaniała! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi o zakupionych 2 lata temu bombkach, które zamierzałam ozdobić ubrankami. Najwyższa pora zacząć prace. Ciekawa jestem, czy sama wymyślasz do nich wzory?
    Śliczna chusta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak na dużą robiłam z wzoru ale wyszłaza duża i taka jakaś nie taka więc jak to ja wprowadziłam swoje zmiany i jest oky,mniejsze są ze zwykłego modułu serwetkowego i też dopasowane.bo muszą być naciągnięte.robię 2szt i łączę w3/4 części naciska.... na bombkę i zakańczam.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękne bombki ja jeszcze nigdy nie robiłam.Lepiej teraz dziergać bo okres przedświąteczny jest zawsze "gorący".
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne bombki - ozdobiona nimi choinka będzie wyglądać ślicznie! Chusta również bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne bombki :) ja tez już w swoich dziełach o świętach powoli myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bombki :) Rzeczywiście to już pora żeby się za nie zabrać, bo później nie można z niczym zdążyć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombki są pracochłonne i w samą porę zaczęłaś je robić, bez pośpiechu wychodzą śliczne.W chuście ciekawie się kolory układają, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta jest śliczna i bombki mi się bardzo podobają :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombki śliczne :)
    Chusta od razu wpadła mi w oko, super kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.