niedziela, 30 marca 2014

I już po .

I już po leczeniu ,labie i nic nie robieniu(oprócz dziergotek).Akumulatory podładowane można się brać z życiem za bary.Choć muszę przyznać ,że wróciłam bardzooooooo zmęczona.Sanatoria zwiększyły ilość zabiegów do 54.odniosłam wrażenie ,że to cit za dużo ale ze mnie maruda !!!.troszkę podziergałam  i pokażę co.Budynek zabytkowy ale jednocześnie pięknie zrobiony w środku i śliczne otoczenie na zewnątrz.


Budynek sanatorium
otoczenie i wnętrza.
pokaz urody miasteczka
Kamień Pomorski.
firanka x 2
wymiar 95x50 cm
nici muza 20
2motki po825 m
szydełko clover1,5 .
firanka 120x55 cm.
nici muza 10
2 motki po525 m
szydełko clover 1,25.
2poszewki 40x40 cm.
kordonek poliestrowy
1i 1/2 motka
 po 1000 m.szydelko clover 1,75

pozdrawiam serdecznie odwiedzających i komentujących.

11 komentarzy:

  1. Zrobiłaś cudowności tyle, że aż dech zapiera. Podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      p[ozdrawiam pięknie

      Usuń
  2. Witaj Ninko ! Pierwsza firanka śliczna, poprawiałaś ją, ale i bez poprawek byłaby równie ładna. Druga, to raczej elegancka zazdroska. Bardzo mi się podobają Twoje poduszki, bez falbanek, a takie dekoracyjne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mile łechcą mnie Twoje pochwały:))
      pozdrawiam gorąco

      Usuń
  3. Śliczności :-) Wspaniałe prace. Szczególnie podobają mi się poduszki - są cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają:)) ale teraz dziergam pod roboczą nazwą "słoneczniki".
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczne rzeczy wydziergałaś.
    Najbardziej podobają mi się poduszki, muszę znaleźć trochę czasu i sobie podobne wydziergać. Firaneczki też bardzo ładne. Bardzo podoba mi się wzór na tej zazdrostce.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za miłe słowa.
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Ninko wszystkie prace piękne :)
    Serdecznie pozdrawiam
    Aurelia :-]

    OdpowiedzUsuń
  6. Twórcze to nic nie robienie , szydełkowo piękne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ninuś piękne dzieła, moje gratulacje,
    podusie-urocze, pa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.