niedziela, 30 marca 2014

I już po .

I już po leczeniu ,labie i nic nie robieniu(oprócz dziergotek).Akumulatory podładowane można się brać z życiem za bary.Choć muszę przyznać ,że wróciłam bardzooooooo zmęczona.Sanatoria zwiększyły ilość zabiegów do 54.odniosłam wrażenie ,że to cit za dużo ale ze mnie maruda !!!.troszkę podziergałam  i pokażę co.Budynek zabytkowy ale jednocześnie pięknie zrobiony w środku i śliczne otoczenie na zewnątrz.


Budynek sanatorium
otoczenie i wnętrza.
pokaz urody miasteczka
Kamień Pomorski.
firanka x 2
wymiar 95x50 cm
nici muza 20
2motki po825 m
szydełko clover1,5 .
firanka 120x55 cm.
nici muza 10
2 motki po525 m
szydełko clover 1,25.
2poszewki 40x40 cm.
kordonek poliestrowy
1i 1/2 motka
 po 1000 m.szydelko clover 1,75

pozdrawiam serdecznie odwiedzających i komentujących.

11 komentarzy:

  1. Zrobiłaś cudowności tyle, że aż dech zapiera. Podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Ninko ! Pierwsza firanka śliczna, poprawiałaś ją, ale i bez poprawek byłaby równie ładna. Druga, to raczej elegancka zazdroska. Bardzo mi się podobają Twoje poduszki, bez falbanek, a takie dekoracyjne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mile łechcą mnie Twoje pochwały:))
      pozdrawiam gorąco

      Usuń
  3. Śliczności :-) Wspaniałe prace. Szczególnie podobają mi się poduszki - są cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają:)) ale teraz dziergam pod roboczą nazwą "słoneczniki".
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczne rzeczy wydziergałaś.
    Najbardziej podobają mi się poduszki, muszę znaleźć trochę czasu i sobie podobne wydziergać. Firaneczki też bardzo ładne. Bardzo podoba mi się wzór na tej zazdrostce.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Ninko wszystkie prace piękne :)
    Serdecznie pozdrawiam
    Aurelia :-]

    OdpowiedzUsuń
  6. Twórcze to nic nie robienie , szydełkowo piękne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ninuś piękne dzieła, moje gratulacje,
    podusie-urocze, pa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.