czwartek, 3 marca 2016

Piąty 2016

Robótki się dziergają ,wprawdzie powolutku ale idą do przodu.Czas na przyjemność jakim jest dzierganie póki co mam mocno ograniczony. Ale już zrobiłam np. kiełbaskę białą .Piekę dwa razy w tygodniu chlebek co by tatka miał jak najlepsze jedzonko. A oto i kilka fotek.
Zrobiłam też chustę ale nie jest zblokowana pokażę innym razem.

Jajka w trakcie robienia , zaczątek bieżnika? moze obrusika i ten brąz robi się tunika

" opakowanie"kordonek tz. nowosolski zdaje egzamin przy takich dziergotkach

Tu już jajeczka w pełnej krasie po usztywnieniu kordonek nowosolski (dobrze się usztywnia)
To mój chlebek (pszenny)

kiełbaska się zrobiła obsychała całą noc część zabrała Klaudia reszta zamrożona i czeka na święta :)
Dziękuję za odwiedziny obserwującym, czytającym i piszącym.

9 komentarzy:

  1. Ależ mi narobiłaś smaku tą białą kiełbasą,którą uwielbiam!!! Piękne prace:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też, surową uwielbiam, mnam, mnam, a szydełkowe dziergadełka cudowne, jak robisz jaja z ananasków- ile i jak łączysz ? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnóstwo pracy za Tobą już Ninko :) Jajeczka są wspaniałe, bieżnik również zapowiada się bardzo interesująco. A kiełbaska, mniaaammmmm :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ażurowe pisanki mają bardzo ładne wzory. Jesteś niesamowicie pracowitą i zapobiegliwą gospodynią Ninko. W święta smakuje tylko to, co jest domowej roboty, chlebek i kiełbaska wyglądają bardzo smakowicie, smacznego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisanki przepiękne , chlebek i kiełbaska smakowicie wyglądają i na pewno tak smakują:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace i jak ich dużo.Chlebuś i kiełbaska wyglądają smakowicie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace zwłaszcza jajeczka mi się podobają.
    A chlebuś i kiełbaski (sporo ich) wyglądają przepysznie.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany! Pszczółka!
    Same śliczności i smakowitości, mmm...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.