środa, 19 października 2016

Dwudziesty piąty

Dawno mnie tu nie było ( tak się rozłożyłam ,że jeszcze dzisiaj ledwo nogami przebieram)niby  takie nic przeziębienie, kaszel,gardło ale nie do wyleczenia  osłabienie z temperaturą od tygodnia 35,1 .Pan M skończył na antybiotykach.Ale jak to ja nawet leżąc zawsze cusik dłubię.Chustę pokażę -jest milusia delikatna. Są jeszcze ozdoby choinkowe dla Karoli ale czekają na usztywnienie i 3/4 może ciut więcej mojej bluzki może sweterka z cudowniej włóczki Dropsa "Flora" 35% alpaka +65%wełna 50 g=210 m jest  miła mięciutka wspaniale się z niej robi mimo ,że dziergam dość luźno, robię na drutach 3,75 mm dzianina wychodzi idealna  pokażę po skończeniu. Na pewno jeszcze ją kupię i to niebawem ma bardzo dobrą promocyjną cenę.


Włóczka "Duet" Alize 60%bambus +40% bawełna  50 g =225 m wyszło dwa moteczki i ciut

Dziękuję odwiedzającym i komentującym

6 komentarzy:

  1. Chusta śliczna i sądząc po składzie włóczki miła w dotyku. Zdrówka Ci życzę Ninko. Jak już się wykurujesz, to warto się zaszczepić na grypę, wtedy nawet jak się coś złapie, to ma łagodniejszy przebieg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nino, chusta śliczna:) wracaj szybciutko do zdrowia:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta o fantazyjnym wzorze. Zdrowia życzę Ninko , kuruj się dzielnie . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta :-) Zaciekawiłaś mnie... nie mogę się doczekać, kiedy pokażesz swój nowy sweterek.
    Dużo zdrowia Ci życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. puki co 3/4 zostało zutylizowane ,miałam wrażenie ,że ciut za obcisły:)

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.