poniedziałek, 20 lutego 2017

Piąty w 2017 Roku

Skończony z Mirelli ( to ręcznie farbowana 100% jagnięca wełna merynosowa 100% virgin merino wool) mięciutka i nie gryząca.
400 m =100 g wyszło prawie 4 motki rozmiar słuszny a sweterek „oversize” robiłam z dwóch kolorów( zimowy ogród i lodowa kraina). Korpus do pach robiłam z dwóch motków i kolorów zmieniając co rządek a reszta pasami jest zrobiony bezszwowo . Już córka ma wielką chrapkę na niego (ale jest mój i tylko mój). Będąc z tatką zrobiłam serwetę z przeznaczeniem (jako ozdoba oparcia kanapy) dla teściowej młodszej córki dlatego jest z podwójnej nitki muza 20 ,830 m w 100 g

 
Moja Mirella włóczka 400 m =100 g druty Zing 2,75 mm

serweta około 50 cm

Dziękuję odwiedzającym i komentującym bloga.

7 komentarzy:

  1. Nieźle pokombinowałaś,ładny udzierg.Sweterek bezszwowy,w dodatku z tak szlachetnej włóczki będzie niezwykle wygodny i miły w dotyku. Ja też bym go nikomu nie oddała,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Iwonko co najśmieszniejsze celowo kupiłam te dwa kolory:) ?i dziś sama nie wiem dlaczego? bo mi się podobały?w moteczkach ?ale w sumie wyszło fajniutko:)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Sweterek śliczny:) guziczki celowo dałaś jasne, żeby nie rzucały się w oczy?
    Serwetą jestem zauroczona:) nadal nie mogę wyjść z podziwu, jak można szydełkiem wydłubać takie cudeńko:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa a co śmieszniejsze kupiłam te dwa kolory celowo bo mi się podobały :)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Same śliczności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie kolorowe swetry:) Serweta piękna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.