środa, 15 marca 2017

Ósmy w 2017

Skończyłam bluzeczkę dla Karoliny jeszcze nie blokowana (muszę sprawdzić dekolt bo Karolinka chciała taki ciut głębszy ale jej głębszy to u mnie normalny )wprawdzie Karolina przysłała zdjęcie innej bluzki ale na ludziu to na ludziu i musi Klaudia przymierzyć  i wtedy będzie blokowanie. Mam jeszcze pytanie czy któraś z koleżanek zna sposób na pozbycie się „zapachu” 100 % wełny jagnięcejJ .

włóczka Baby Supremo 100% wełna jagnięca merino 200 m w 50 gr.wyszło 7 moteczków na drutach Zing 2,75 mm(mięciutka i bardzo delikatna)
Dziękuję odwiedzającym i komentującym bloga.

11 komentarzy:

  1. Piękna bluzeczka. Zapach powinien zginąć po praniu....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluzeczka; ciekawy układ wzorów.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz wypłukać w płynie do płukania tkanin to zapach przejdzie:) Ładna bluzeczka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzeczka a zapach zniknie po praniu!
    Wełen nie płucze się Basiu w płynach bo się będą filcować .
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bluzeczka,fajnie ażur rozmieściłaś. Ostatnio nie mogłam się pozbyć brzydkiego zapachu koca.Perwoll do płukania okazał się bardzo skuteczny,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszła . Dobry płyn do płukania załatwi sprawę. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa bluzeczka - śliczna!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny sweterek, podoba mi się jego wykończenie :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny sweterek, ciekawie wkomponowałaś ażur.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.