wtorek, 20 czerwca 2017

Czternasty 2017

Tunika skończona ale koloru jak nic nie mogę odzwierciedlić na fotkach, ale to nic zdjęcia ze sklepu też nie są jak w naturze szczególnie miedzianyJ).Pomijając wszystko (tuniczka jest super oświadczyło starsze dziecię) i przecież o to chodzi. Jak wspominałam przylatuje Karolina i oczywiście - mamuś musisz szybciutko kocyk dziergnąć ,urodziło się maleństwo u znajomych .Miałam Baby Coton  ale doszłam do wniosku ,że będzie za cienki no to dodam Baby Wool i (durnowata drapłam moteczek bez banderolki (nadziubałam się)i ocknęłam ,że to nie to . Poszło się pruć ale już się dzierga i jest prawie tyle co poprzednio J . Pogoda śliczna więc z Klaudią zrobiłyśmy objazd pod  szczecińskich miejscowości .
Tżebierz zalew szczeciński

deptak wzdłuż zalweu

Nowe Warpno

Klaudia zła na słońce

Dodaj napis

do sprucia

zdjęcia ze strony sklepu ale kolor miedziany  nie jest jak w motku

Tunika 

w zbliżeniu kolor stalowy może być ale miedziany jest podobny jak na fotce wyżej, ale ciut bardziej rudy.

Dziękuję odwiedzającym i komentującym moje posty .

8 komentarzy:

  1. Tunika wyszła pięknie Ninko,połączenie drutów z szydełkiem,to super- pomysł.Ja bym ją jeszcze zblokowała,chyba że lekko pognieciony ażur sam się prostuje na osobie.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście będzie blokowana ,ale czekam aż się ochłodzi :) Iwonko tunika jest wydziergana tylko szydełkiem .
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Tunika wyszła rewelacyjna !!! Najważniejsze , że została zaakceptowana. Przyjemną miałyście wyprawę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tunika bardzo mi się podoba i fason i kolorki super. Przyjemny miałyście spacer. tez bym pospacerowała, tymczasem walczę z chwastami na działce :)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna tunika:) Chyba wykorzystam w przyszłości Twój pomysł:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tunika śliczna, ale kolory faktycznie ciężkie do obfotografowania ;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna tunika!!! :) Ciekawa jestem jak prezentuje się "na ludziu" :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.