czwartek, 20 lipca 2017

Szesnasty 2017

Dziecko młodsze odleciało ja odpoczywam po wizycie J pierwsza część wakacji zaliczona czekam na następną (w sierpniu).Z dziergotek??a skończyłam firankę do kuchni 230 cm x 86 cm. z kordonka Muza 830 m =100 gr .I kilka zdjęć.

moja firaneczka

zaczęłam dwie bluzeczki

moje córki

i tu ślicznotki oraz kościół w Kłodawie i część dworca Łódź Fabryczna

Łódź

Łęczyca i Łódź




Łódź Manufaktura


Karola na wieży widokowej w Trzebieży

Babiniec na tle  piotrkowskiej
Dziękuję odwiedzającym i komentującym moje posty .
Pozdrawiam wakacyjnie wszystkich odwiedzających.

6 komentarzy:

  1. Na fabrycznym po remoncie jeszcze nie byłam:) Dobrze, że udało się wypocząć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna firaneczka :)) Też mam ochotę na taką , ale nie bardzo wiem jak się za to zabrać. Jaka nitka będzie odpowiednia, jakie szydełko i czy filet w firankach robi się jakoś inaczej?
    W Łodzi bywamy zawsze tylko przejazdem, w drodze na wakacje :)) Wycieczki zazdroszczę. Ale najważniejsze to dobre towarzystwo :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Firaneczka piękna,bogata we wzory.Widać,że wycieczka z córkami była udana dobrze się bawicie w swoim towarzystwie i to jest piękne.Trochę mnie zawstydziłaś Ninko,bo bliżej Łodzi mieszkam,a dworca fabrycznego, po remoncie jeszcze nie widziałam.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. No aktywne te wakacje!!! :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie spodobało mi się ostatnie zdjęcie i podpis "babiniec" :) My z córką i moją mamą też robimy sobie takie "babskie" wypady :) Są to cudowne chwile. Strasznie jestem ciekawa tych dwóch bluzeczek, bo powstają w moich ukochanych kolorach :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miły komentarz a bluzeczki ?? trochę czasu minie ,to cienizny robione na 2,25 mm a rozmiarek słuszny:).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.