poniedziałek, 15 stycznia 2018

Pierwszy 2018

Witam wszystkich serdecznie w Nowym Roku jakoś tak czas szybko ucieka a i ja robótkowo jakoś leniwie rozpoczęłam nowy rok. Skończonych prac zaledwie kilka ,ale za to dziergają się bardzo duże sprułam bordowy sweter i dziergam od nowa co najmniej o trzy nr. mniejszy i kończę letnią tunikę już pokazywałam część . I jakoś pomału turla się do przodu.


Pozdrawiam wszystkich Noworocznie
kołnierzyk dla starszej córki

chusta moja (jedną lila sprułam a zrobiłam kolorową co by pasowała i do czapek i do rękawiczek.

nio i musiałam obrobić Muminka co by nie zmarzł na feriach

drugi kołnierzyk dla Klaudii tym razem węższy i srebrny (nici Maxi )

Dziękuję odwiedzającym i komentującym moje posty .

9 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace ale Muminek wymiata:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam ,że kiedyś moja mama namiętnie dziergała takie kołnierzyki
    Bardzo ładne prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kołnierzyki :)
    Dobrze, że nie zapomniałaś o Muminku, ma teraz śliczne ubranko:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kołnierzyki. Chusta widać , że będzie cieplutka. Muminek zadowolony , bo dobrze go obrobiłaś hihi... Dobrego roku życzę Ninko dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę samych cudowności w nowym roku :*
    Kołnierzyki piękne sama chętnie bym taki założyła .

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muminek jest rewelacyjny. Kołnierzyki lubię na kimś,nie na sobie,ale pracę doceniam. Chusta fajna. Czasami warto jedną rzecz spruć,żeby powstała druga,bardziej przydatna,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.