poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Dziesiąty - wakacyjny

Wakacje w całej krasie były upały przeplecione zimnem i znów mamy upały. Jak co roku jestem nad jeziorem i ciut nad morzem(Kołobrzeg).Wiadomo lenistwo przeplatane dzierganiem. Kilka udziergów wykonałam a niektóre  dziergam cały czas (narzuta na łóżko) jeszcze inne przerabiam(bordowy sweterek, wzór według mnie był zbyt ażurowy.


I odsłona

byłyśmy tydzień w Kołobrzegu ale pogoda średnia 
II odsłona


pierwszy pobyt nad Miedwiem  było chłodno więcej w domu niż na zewnątrz nawet Mija znudzona
III odsłona

następny nad Miedwiem ale już upały  do taty przyjechała siostra są wnuki siostry więc mamy "kolonie"😊
IV odsłona

następny tydzień nad morzem pogoda piękna opalamy się spacerujemy jestem z starszą córką Klaudią(zaczynam chyba lubić Kołobrzeg nawet w wakacje)
A teraz udziergii i nasz piesełek
serwetki z resztek kordonku Muza

narzuta i tunika ciągle w robocie

wykonałam dwie poduszki na nową sofę kolor naturalny



nasz Chicuś
Dziękuję odwiedzającym i komentującym .



9 komentarzy:

  1. Bogaty program wakacyjny zrealizowałaś Ninko i jeszcze na dodatek tyle udziergów. Poduszka z elementów i dzianina bordo najbardziej mi się podobają. Chicuś uroczy. Jak to przyjemnie popatrzeć na zdrowego pieska. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzinny i sympatyczny miałaś urlop . Udziergi piękne. Podziwiam Cię za narzutę , poduszki na nową sofę są śliczne w moim guście. Pozdrawiam cieplutko ☺🍎🍒

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały urlop,Miedwie to taka oaza spokoju jak dla mnie.Udziergi fantastyczne ale narzuta to będzie majstersztyk.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie spędziłaś urlop, bardzo przyjemnie... Poduchy wspaniałe! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje widać były udane:))Fajnego masz futrzaka.Śliczne serwetki i poduszeczki ,narzuta już wygląda imponująco.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas urlopowy spędziłaś bardzo przyjemnie a zarazem pracowicie szydełkując:) Piękne poduchy wydziergałaś ale ja jestem pod wrażeniem narzuty. Już teraz widać jej piękne akcenty. Ciekawa jestem jak będzie wyglądać tunika bo już sam kolorek świetnie dobrałaś. Psiunio jest fantastyczny i aż się nie che wierzyć, że tak szybko urósł. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna wakacyjna relacja . Piękne robótki a pełna zachwytu jestem dla poduch .Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne wakacje... Tyle spotkań z rodziną! I tyle robótek! No ale zapominam, że Twoje tempo dziergania jest po prostu niedoścignione. Prześliczna jest narzuta i te poduszki. Bardzo jestem ciekawa tuniki :). Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wakacje, z bliskimi, w ślicznych miejscach. Dziergasz wyśmienicie, bardzo mi się podoba. Jesteś pomysłowa i aż miło popatrzeć jakie cudeńka tworzysz. <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.