wtorek, 12 maja 2020

Czwarty 2020 r.

Na ludziu  Klaudia założyła i pokazała J ale co z tego chyba pójdzie do utylizacji bo chce Klaudusię  zjeść na żywca -  przymierzała było okej a teraz gryzie straszelnie (: . Nadal dziergam skarpetki te są dla „Małżona” mego. Udziergów mam sporo( bo to z doma wychodzić nijak nie powinno się)co by nie myśleć jestem w grupie ryzyka i to dużego J. Poruszam się dalej o kulach t.z. na dworze inne gałęzie medycyny póki co nie działają planowe zabiegi dallllleeeeeekkkkooo .Zresztą nie chce mi się nawet myśleć o tym a co dopiero pisać (nawet nie mam terminu na endoprotezę a prywatnie J 22000,00 + rehabilitacja). Dosyć marudzenia teraz pokażę co poczyniłam .

sweter na ludziu



średnica 60 cm nici kordonek nowosolski


chusta z włóczki wool+ jedwab (sprułam poprzednią i dodała jaśniejszego koloru) górne zdjęci oddaje kolor
średnica 40 cm kordonek jak wyżej

trzeci raz przerobiona Mirella czekam kiedy otworzą pasmanterięi dołączę guziczki

skarpety męża

z włóczki fifti/ffifti + Hapsalu robię bluzkę dla siebie (a z Klaudii nie wiem co zrobię)

chusta z resztek wyrabiam pozostałości.


Dziękuję odwiedzającym i komentującym .


7 komentarzy:

  1. Sporo ładnych udziergów, swetry pieknie, szkoda że sweter gryzie ,piekny jest. Też lubię wykańczać resztki. Pozdrawiam i życzę zdrowia, ja też się nie wypowiadam o przychodniach i zabiegach. U nas jedyny powiatowy szpital zrobili na jednoimienny ZAKAŹNY, przy okazji nie funkcjonuje 19 przychodni a inne miasta patrzą na nas z byka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękności porobiłaś, jestem zachwycony, brawo Ty! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękne prace. Pracowita jesteś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda,że dopiero po skończeniu sweterka, włóczka zaczęła gryźć, namachałaś się drutami niepotrzebnie. Może w połączeniu z inną, miękką będzie milsza. Zaprezentowałaś ciekawe prace, ale ta ostatnia chusta z resztek najbardziej mnie zaintrygowała, zapowiada się pięknie. Życzę Ci zdrówka Ninko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak dużo rzeczy wydziergałaś. Nie nudzisz się Ninko w kwarantannie. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  6. O Matyldo!
    W takim tempie, to Ty wszystkie włóczki świata przerobisz ;0)
    Pięknie :0)
    Zdrówka Ci życzę Nino i serdecznie pozdrawiam :0)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace 😍😍😍😍
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.