wtorek, 20 kwietnia 2021

Piąty 2021r

 Wprawdzie żaden projekt nie został skończony  są to duże i bardzo duże robótki. Firanki dla mojej siostry 4 sztuki do kuchni dwie 85 cm x 55  cm i dwie 85 cm x 36 cm. Spódniczka dla mnie i kocyk 200 cm x 130 cm do okrycia . Robię raz jedną rzecz raz inną co by nie popaść w monotonię J .

Dwie większe firanki i mam 1/4 jednej dolnej

a to jest wzór jaki stworzyłam:)

początki spódnicy około 40 cm w dwie nitki Fabel + Hapsalu dwu nitkowe :)

a to kocyk do okrycia już 200 cm na około 95-100 cm jest jeszcze co dziergać


Dziękuję odwiedzającym i komentującym .


7 komentarzy:

  1. Wszystkie 3 prace zapowiadaja się wspaniale. Dobry sposób na monotonię zastosowałaś, ale więcej robótek nie zaczynaj, zwłaszcza tak dużych, bo w końcu Ci ufoki zostana.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie projekty wyglądają ciekawie i sama nabrałam chęci aby zacząć coś nowego. Szczególnie zaciekawiła mnie spódniczka. Kolorystycznie wygląda super!
    Ostatnio jestem w wielkim impasie robótkowym ale już pojawiło się nikłe światełko w tunelu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace dziergasz. Zmieniając robótki nie jest nudno. Ciągle podziwiam Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌺🌷

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo tych robótek i wszystkie super. Najbardziej podoba mi się firanka. Super wzór. Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaźnych rozmiarów masz te robótki - super prace!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za firanki podziwiam- piękny wzór:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz ogromny talent - Twoje projekty bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.