sobota, 16 października 2021

Dziewiąty 2021

 Ukończyłam sweterek i czapusię dla maluszka (będą czekać na koniec stycznia).A ja zabieram się za skarpetki najwięcej czasu zajmuje mi rehabilitacja tz. Ja ćwiczę trzy razy dziennie  po 45 minut i raz w tygodniu u rehabilitanta(oczywiście prywatnie bo na NFZ mam dopiero na luty. A to moje udziergiJ .


skrpetki robię z Fabela dropsa ale dodaję zawsze jakąś cieniutką nitkę z dużą częścią sztucznego co by się tak szybko nie przecierały :) .

a to komplecik dla Kacperka(muszę jeszcze wyprać i zblokować ale to później.

Dziękuję odwiedzającym i komentującym .

7 komentarzy:

  1. Skarpetki zawsze uwielbiam a komplecik dla maleństwa cudowny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny komplecik dla Kacperka. Skarpetki są z pięknej włóczki. Powodzenia na rehabilitacji . Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🍁🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarpetki super, w fajnych kolorach. Sweterek wygląda na cieplutki i mięciutki, tylko trochę mnie dziwi,że bez zapięcia,przez głowę będzie zakładany, chyba ze czegoś nie widzę, albo maleństwo już nie jest takie małe. Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to typowa włóczka skarpetkowa Fabel Dropsa ,sweterek ma szeroką pliskę ściąganą troczkim identycxny komplecik miał jego tata.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplecik 😍😍😍
    Skarpetki rewelacja , bardzo fajne i ciepłe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.