niedziela, 26 marca 2023

Drugi 2023

 

Obiecałam sama sobie ,że będę wstawiać częściej posty .Obietnice sobie a życie sobie. W ostatnim czasie miałam Tatkę trzy razy w szpitalu ale ostatnie trzy tygodnie są dobre nawet bardzo dobre tacie wszczepiono stymulator serca (bo samo już nie bardzo dawało sobie radę) byliśmy zdziwieni decyzją lekarzy bo myślałam że w tym wieku (94)takich zabiegów już nie robią ale w Szczecinie mają nawet starszego pacjenta już jest po kontroli i serduszko działa dobrze J .  tak że teraz odetchnęłyśmy z siostrą ,nie miałam ani czasu ani siły na inne sprawy nawet swoje zdrowie jestem zszokowana na rejestrację do reumatologa bolały mnie dłonie ale co to w czasie taty niezdrowia J jak zrobiłam wyniki to się okazały tragiczne jak określiła lekarz rodzinna skierowanie na cito (23 listopad 2023 ) a normalne (styczeń 2024).Jutro siadam do komputera i szukam prywatnych . Trochę robiłam na drutach co by nie myśleć. A moje malutkie szczęście , już poczuło wiosnę i jest ogrodnikiem ma już 14 miesięcyJ.    A teraz moje dziergotki i troszkę zdjęć.

mały ogrodnik

tak wygląda moja dłoń

to ma być tunika dla mnie(może do jesieni skończę :) 

kamizelka dla taty

tłusty czewartek



i skarpety

Dziękuję odwiedzającym i komentującym .

5 komentarzy:

  1. Dzieje się, zdrowia dla Taty.Moj brat też po stendach i z rozrusznikiem ale u niego rozległy zawał był.Udziergi śliczne, tunika już piekna a skarpety takie lubię, maluszek do schrupania, wszystkiego dobrego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej daj odpocząć dłoniom i podlecz się troszkę bo to jest najważniejsze :0) Udziergi cudne i praktyczne :0)
    Zdrówka Tobie i Tacie życzę i pozdrawiam cieplutko Nino :0)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ninko zdrowych i rodzinnych Świąt , wesołego Alleluja 🐣🐤🐣🐤🐣

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że robi pani wiele ciekawych rzeczy na drutach. ja tez lubię czasem usiąść i zrobić ciepłe skarpety dla wnuczki lub sweterek na jesień dla niej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.