niedziela, 7 czerwca 2015

Letnia

Są to projekty 24 i 25 z /52 . Bluzeczka z bawełny skończona już robiłam podobną tylko inaczej pod szyją i lekko spadające kimonko . Lubię ją nosić a włóczkę jeszcze miałam i w tym roku dziergłam drugą ciut inszą :).Robiłam korpus w okrążeniach a od dodawania oczek na kimonowy rękawek szyta. Machnełam też chustę taki wymyślony fason i wzór ,ale powtórki nie będzie bo mi sie nie podoba. Firanka dzierga się nadal.


włóczka "Wirginia" 100% bawełna 417 m w 100 g  druty 2,5 mm

to jest stara z przed trzech lat bardzo ją lubię i noszalna  często tylko kolor taki jak na górnych zdjęciach no powiedzmy prawie .

włóczka dwie nitki super Ince i Hasbourg cienizny całość z500m w 50 g. rozmiar 180 cm x 45 cm.
Dziękuję za odwiedziny obserwującym, czytającym i piszącym.

10 komentarzy:

  1. Bluzeczka ma bardzo ciekawy fason i ażurki fajnie rozłożone. Chusta jest w porządku, może kształt nietypowy, ale zamiast szaliczka coś takiego będzie efektowniej wyglądało na sylwetce, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka ciekawa, ale i chusta jest bardzo ładna. Może się do niej przekonasz :) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie ażurkowe prace zawsze mi się podobają. Oba dziergadełka s ą śliczne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne bluzeczki, u tej starszej podoba mi się kształt dekoltu. Chusta jest śliczna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne bluzeczki :-) Przepiękny kolor i świetne fasony - bardzo mi się podobają.
    Chusta rewelacyjna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczki bardzo ładne, ale całkiem nie rozumiem dlaczego nie podoba Ci się ta chusta ? ;) Jest bardzo ładna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka bardzo ładna, i w super kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka świetna! Ja także nie rozumiem co chcesz od tej chusty - bardzo ładna, nietypowa i taka zwiewna!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie bluzeczki bardzo ładne, mają fajny kolor i wzór, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.