niedziela, 14 czerwca 2015

Od nowa

Przerobiłam bluzeczkę  na tunikę i aby wykożystać resztki popełniłam dwie podkładki o średnicy 20 cm. Lato sprzyja wykonaniu i noszeniu biżutek więc one też się w dzisiejszym poście pokażą. Pojawiła się propozycja  - aby coś wymyśleć na skarbonki nie otwierane :))). I będą . A dziergotki traktuję jako 26 i 27 z / 52.
właśnie przerobiona bluzka na tunikę Włóczka Diwa missisipi mikrofibra 350m w 100g

i dwie podkładki z resztek

bransoletki są wykonane z kryształów Svarowskiego i pereł Round

to jest pierwsza zrobiona ze (słoika ) zakrętka zakręcona na klej i obrobiona na szydełku dopiero po napełnieniu będzie rozbita następne będą ze słoików po kawie


Dziękuję za odwiedziny obserwującym, czytającym i piszącym.

5 komentarzy:

  1. Śliczna tunika i fajne serwetki powstały :) Urocze bransoletki i fajny pomysł na skarbonkę ja mam odkręcany słoiczek ale nie podbieram ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tunika w kolorach morza, fajnie pomyślana i wykonana, latem się bardzo przyda, a bransoletka prawie każda z prezentowanych, do niej pasuje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja z bransoletek żadna ,jedna córki bezbarwna a reszta mojej siostry ona jest taka sroczka :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Wspaniała tunika :-) Rewelacyjne kolory i cudowny dekolt :-)
    Śliczne bransoletki.
    Świetny pomysł na skarbonkę .
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są super. Bransloletki pięknie się prezentują. Skarbonka pomysłowa i nie będzie korcić podbierać oszczędności. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.