poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Dwudziesty 2017 WakacyjnyII


Wróciłyśmy z dalekich wojaży .Pokaże troszkę zdjęć. Miasteczko St Ives to jak by powiedzieć po naszemu sypialnia Cambridge w nim żyje i mieszka Karolina młodsza córka .Odwiedziłyśmy ją z Klaudią(starsza córka)Karolina  żyje od 13 lat w UK  przez 11 w Londynie a od 2 pracuje Cambridge i dopiero teraz zobaczyłam prawdziwe UK bo Londyn  to Londyn byłam kilka krotnie podobała mi się część wiktoriańska zabytkowa ,a reszta to różnie. A to co teraz zobaczyłam????



autobus kursujący do Cambridge co 15 minut (jedzie 20 minut a jeździ po torach na magnesy i normalnie po ulicach :)



powyższe zdjęcia  to St Ives
a poniżej Cambridge miasto studenckie i zwane Wenecją UK










A tu zwiedzałyśmy posiadłość ósmego hrabi (jakiegoś tam) 





 Londyn też odwiedziłyśmy (Karoliny przyjaciela z którym razem latali jako stewardzi on dalej lata)



w tym budynku za nami mieszka Darek

Dziękuję odwiedzającym i komentującym moje posty .
Pozdrawiam wakacyjnie wszystkich odwiedzających.

9 komentarzy:

  1. Dzieci Ci się porozjeżdżały, za to masz ciekawe odwiedziny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna córka ta młodsza - druga starsza mieszka też w Szczecinie.Widujemy się dość często 3-4 razy w roku(co niektórzy mieszkają w Polsce i się nie widują tak często) pozdrawiam

      Usuń
  2. Trochę smutno, że dzieci daleko od domu ale z drugiej strony .... to masz gdzie jeździć i zwiedzać:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby daleko ale 100 minut lotu ze Szczecina ijuż. Widujemy się 3-4 razy w roku.
      pozdrawiam

      Usuń
  3. I to jest wycieczka:) Szkoda, że nie mam tam nikogo bo z chęcią też bym pojechała:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne miasteczka, bardzo klimatyczne :)
    A jak widzę takie wielkie posiadłości, to zawsze gdzieś tam z tyłu głowy mam myśl: ale sprzątania :)))))))))))))))
    Pozdrawiam Ninko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam jest zatrudnionych ogrom ludzi to nie tylko zamek ,ale ogrody ,farmy, pola obsługa zwiedzających,restauracje ,kawiarnie :) .Też byłam zszokowana
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Tylko Ci pozazdrościć takiego pięknego wyjazdu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałą miałaś wycieczkę. Spędzone chwile z córkami są bezcenne. Fajnie jest zwiedzać z kimś kto tam mieszka i wszędzie zaprowadzi. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.