środa, 6 września 2017

Dwudziesty pierwszy 2017 dalej wakacyjny

Pomalutku idzie do przodu troszkę dziergam troszkę pruję i tak sobie dalej leniuchuję. Jutro jadę z tatusiem nad jezioro (lubi tam bardzo przebywać wkoło las nad jeziorem jest gdzie pospacerować) siostra też pojechała sobie odpocząć do Zakopca. Fakt wakacje miałyśmy zwariowaneJ ,ale w sumie fajne nawet nie zdążyłam pobyć w Kołobrzegu. Ale jest jeszcze piękna jesień .Latem chyba nie lubię Kołobrzegu za dużo ludzi, na plaży nie poleżę a spacery to najpiękniejsze jesienią J. Zrobiłam też chustę w ramach wyrabiania resztek .
wyrabiane resztki Lanagold 800 i Angora gold
właśnie zutylizowana robiona od góry miałam 25 cm poniżej pach i zrobione krótkie rękawy

robię obrus ale musi poczekać bo zabrakło kordonka Maxi 


zaczęłam top zobaczymy co wyjdzie ?

Dziękuję odwiedzającym i komentującym moje posty .

4 komentarze:

  1. Coraz to nowe pomysły dziewiarskie realizujesz Ninko i piszesz,że leniuchujesz? Chustę trochę dziwnie zblokowałaś,ale ładna,fajne ma kolory. Ostatnia robótka też mnie zaintrygowała.Nitka połyskuje,czekam na finał,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zblokowana jest okej tylko wyszła ogromna i zrobiłam zdjęcie jak nie do kończ była upięta.pozdrawiam

      Usuń
  2. Pięknie wyrobiłaś resztki. Widać , że leniuchujesz z szydełkiem w ręku. Czekam na finał , pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta z resztek fajna;- na jesień jak znalazł. Obrus się ciekawie zapowiada. Widzę też coś ładnego niebieskiego;- mówisz, że leniuchujesz, a jednocześnie tyle różnych robótek pokazujesz :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.