poniedziałek, 23 października 2017

Dwudziesty czwarty 2017

 Obrus nabrał kształtu. Skończony wykrochmalony napięty (fajnie wygląda na stole)wymiar po blokowaniu  203 x 138 cm. Nici to Maxi(Altum Bask). W między czasie wydziergana chusta 180 x 80 cm. z włóczek  Elian 100% akryl i dlatego po zrobieniu delikatnie przeprasowana. Zaczęłam też drugi sweter jest robione podwójną nitką z Fabel (Dropsa) 205 m =0,50 g  + mohair Midary 100 g =750 m . Fabel to bardzo jasny popielaty a mohair jasny popiel fason? na pewno będzie to kimonoJ a reszta to po zrobieniu!.

oto on kolory to oliwka i seledyn 

tu są kolory prawie prawie jak powinny być

Włóczka to Nicky ciemny pudrowy róż,Nicky Ladis pudrowy róż, Denim dżinsowy róż(sama końcówka)

mój sweterek w trakcie dziergania :)

Dziękuję odwiedzającym i komentującym moje posty .

12 komentarzy:

  1. Ninko, obrus zachwyca. Uwielbiam takie olbrzymie prace chylę czoła, bo wiem ile czasu i pracy kosztują.
    Chusta w sam raz na tę porę, cieplutka, miła nic tylko się otulić:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo - chusta chyba powędruje do kuzynki :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Obrus piękny. Ciekawy wzór, a raczej zestawienie wzorów masywniejszego środka z delikatnym obrzeżem.
    Chusta też mi się podoba i jest bardzo na czasie. Zimno takie się zrobiło brrr....
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obrus robiłam z nici które mi zostały już nawet nie wiem z czego i okazało się ,że ciut za mało koloru już nie dostałam dlatego kombinowane. ale to nie przeszkadza bo wygląda na stole bardzo fajnie:)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Masz niezłe tempo w robótkowaniu:) Podobają mi się Twoje wszystkie prace:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję a tempo jak to tempo zrobiło się brzydko za oknem to troszkę więcej czasu na dziergotki.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. To kawał obrusa i wykończenie ma piękne. Chusty w odcieniach różu są twarzowe i ta jest bardzo ładna. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Iwonko dwukolor wynikł z potrzeby miałam około 3 motków Maxi po czymś tam i postanowiłam wykorzystać , a że już koloru nie dostałam to dwukolor wynikł z potrzeby:) mimo wszystko podoba mi się nawet bardzo.
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Gratuluję Ninko , że dotarłaś do końca !!! Obrus jest piękny i duży. Chusta w tym kolorze i wzorze prezentuje się wspaniale. Działasz dużo robótkowo , tak trzymaj dalej. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrus jest piękny! A sweterek ma śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny obrus!!! Przepiękna chusta!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.