niedziela, 19 listopada 2017

Dwudziesty piąty 2017

Zaczęłam też drugi sweter jest robione podwójną nitką z Fabel 205 m =0,50g + mohair Midary 100 g =750 m . Fabel to bardzo jasny popielaty a mohair jasny popiel fason? Na pewno będzie to kimonoJ a reszta to po zrobieniu!. I już jest córka zadowolona z [pytaniem czy po praniu będzie ciut mniej podgryzał) zapewniłam ,że tak ,że na pewno mam już takie doświadczenia na pewno mięknie. Chusta słusznego rozmiaru 210 cm x 104 cm włóczka Hapsalu 1400 m = 100g robiłam podwójną niteczką wyszedł calutki motek. Na szydełku jak zwykle  świąteczne ozdoby i prezenty chusta tym razem na szydełku.  mój sweter idzie do utylizacji jest dużo za duży J.
Klaudii sweterek długi i też z takich luźniejszych rękaw kimonowy

Chusta  210 cm x 104 cm

w kilku odsłonach a kolor tak jak na górnym zdjęciu tz. brudny róż

zaczęłam ozdoby choinkowe (będą dodatkami do prezentów)

rozpoczęta chusta na szydełku

Dziękuję odwiedzającym i komentującym  posty .

6 komentarzy:

  1. Piękne prace ale chusta wymiata!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziergasz i szydełkujesz pełną parą Ninko.Wszystko ładne,ale chusta swoim kolorem i wzorem, jak to Jadzia stwierdziła wymiata. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rączki rozgrzane do czerwoności:) Piękne prace:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie wspaniałe dzieła. Chusta bardzo mi sie podoba , mój ulubiony kolor. Drobne ozdoby świąteczne równiez dołączam do prezentów. Pozdrawiam Ninko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że powstają piękne chusty! I jakie śliczne kolory mają :) Rękawy kimono bardzo lubię, bo swetry z takimi rękawami dobrze się na mnie układają. Sweterek jest świetny! I na pewno zmięknie - Fabel ma to do siebie, że po praniu staje się miększy :)
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.