niedziela, 27 maja 2018

Jedenasty

Zrobiłam focie bluzeczki na wisząco i muszę jeszcze cusik zrobić z dekoltem,  mimo to i tak ją noszę J i bardzo lubię. Zaczęłam następny sweterek – czekałam na włóczki  od Agi  potrzebna mi była Lace jako druga niteczka.

brzydko nabrane oczka wokół deoltu

zbliżenie

najnowsze nabytki SKLEP-IKu(8 motków Alpaka Silk+ 8 Lace cztery czerwone i cztery turkusowe+3 flory koral i fuksja+2 fabel leśny )


nowy udzierg  część korpusu i do tego potrzebowałam Lace(ma w składzie jedwab i druga też jest  w 26 % silk)

właśnie ta kiedyś Karolcia mi przywiozła (44% woll,26% silk,30% acrylic)już jedną zrobiłam z tej cewki pojedyńczą nitką cienizna straszna i drugiej już  mi się nie za bardzo chciało dziergać na drutach 2,25 mm
Dziękuję odwiedzającym i komentującym .

6 komentarzy:

  1. Piękny kolor bluzeczki, dekolt zawsze można poprawić:). Dostawa włóczek wspaniała. Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ninko dziergasz. Bluzeczka świetna , a nowe nabytki w pięknym zestawie kolorystycznym. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym nie pruła ;)
    Tak sobie myślę, że wystarczyłoby szydełkowym łańcuszkiem zamaskować/wzmocnić miejsce łączenia oczek;)
    Bluzeczka bardzo ładna :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ażurowe sweterki wymagają wiele pracy,ja się zabieram do takiej roboty,jak wilk do jeża,a Tobie wyskakują,jak z procy,gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bluzeczka. Jeżeli masz jakieś wątpliwości co do dekoltu to spróbuj poprawić, chociaż ja bym nic nie robiła bo może w trakcie noszenia się wyrównać.
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.