sobota, 7 lipca 2018

Czternasty "wakacyjny"


Jak co roku latem większość czasu spędzam nad Miedwiem i mniej postów - piszę jak wpadnę do domu. Kołobrzeg zostawiam na powakacyjny czas (nie cierpię tłoku).Pokażę firankę już wiszącą w oknie ,a reszta ciągle się dzierga .W te wakacje mam wyjątkowego lenia robótkowego. Większość czasu spędzamy na wspomnieniach dzieciństwa opowieściach o nim a małolaty czyli siostry najmłodsze wnuki słuchają z otwartymi buziami i ciągle jeszcze(10 lat Szymon i 12 Julka).Ale to miejsce skłania do lenistwa J Tylko Karolina nieszczęśliwa ,że dopiero przyleci w sierpniu Ale cóż samo życie( mój tata  co dzień dzwoń do mojej najmłodszej wnusi niech ją choć słyszę)😊😊😊
wspomniana firaneczka kordonek nowosolski nr 3 szydełko clover  1

leniwy ranek(moja starsza córka ,siostra)  a ja jak zwykle ostatnia jeszcze śniadanka nie zdążyłam zjeść

a to największy pracuś mój kochany Tata ciągle wyszukuje sobie cusik do roboty(a to żywopłot przycina na tyłach działki a to zawiasy trzeba nasmarować :) )większość robi już na siedząco(89 roczek)ale spróbujcie mu zabronić.

a to największy leniuch (6 miesięczna Poli francuska boksreka )

i troszkę wypieków ciasteczka owsiane i bułeczki z młodą kapustą 😊😊

Dziękuję odwiedzającym i komentującym .

10 komentarzy:

  1. Firanka wspaniała! Starsi ludzie tak mają Ninko,że muszą coś robić,bo inaczej czują się niepotrzebni. Kiedyś dziadkowi zabroniliśmy pracy w ogródku,to się rozpłakał.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem Iwonko i dlatego na niektóre prace pozwalamy, a najbardziej śmieszy nas jego siedzenie " bo na krzesełku za wysoko":)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękna firaneczka! W oknie prezentuje się jeszcze ładniej. Włożyłaś ogrom pracy w jej zrobienie.
    Tacie życzę stu lat w zdrowiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy pięknie i pozdrawiamy wakacyjnie

      Usuń
  3. Firanka przepiękna :) Miłego leniuchowania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę również miłego wypoczynku :)
      pozdrawiam wakacyjnie

      Usuń
  4. Firanka cudo,ja dla siebie mam w planach od kilku lat:). Zazdroszczę leniuchowania:). Pozdrawiam cieplutko.Malgosia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna firanka :) Moja się robi i robi, i skończyć nie może.
    Jak ja bym chciała już sobie tak poleniuchować :)
    Miłego wypoczynku dla całej rodzinki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) (tylko wiesz kochana wiąże się to z upływem lat:)
      pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.