niedziela, 10 grudnia 2017

Dwudziesty szósty 2017

Wiadomo w tym okresie królują ozdoby wydziergałam ich sporo (17 bombek,7 aniołków ,8 dzwoneczków,16 gwiazdek) już są popakowane jutro na pocztę i zadowolą maluchy w rodzinie. Dla dziewczynek(bombka aniołek gwiazdka)chłopcy (bombka ,dzwoneczek ,gwiazdka).Dla 8 jestem ciocią-babcią są to wnuki moich dwóch kuzynek, a dla 5 mąż jest stryjkiem pradziadkiem są to prawnuki brataJ ha ha ale koligacje. Skończyłam szydełkową chustę wyszła ogromniasta. Mamy też poczynione  na święta pierogi robiła starsza córka, ja zrobiłam uszka i  pierożki serowo cynamonowe . Jeszcze w tym tygodniu ciasteczka kruche migdałowe i w sobotę przed świętami zrobię paszteciki .Ale  co by nie było tak różowo to moja córcia dokupiła sobie bombek z pleksi 8 cm i 10 cm (ale one nie muszą być koniecznie w tym rokuJ wiesz)( ma wykonany cały komplet ozdób na choinkę ) ale jak będzie więcej to nie za szkodzi tylko szkoda ,że nie kupiła dajmy na to w lipcu.

      Pozdrawiam wszystkich Świątecznie.
     
oto ona

w trakcie dziergania

w czasie usztywniania

po usztywnieniu

aniołki są duże i małe,dzwoneczki o różnych wzorach bombki też różnych rozmiarów ,ale ogólnie spore

jest też jedna złota (wnuk prosił dla dziewczyny)
zbliżenie bombek i gwiazdek
a to te co mnie Klaudusia nimi obdarowała

jedna mała już obdziergana (ale będę ją musiała rozebrać ma troszkę za luźne ubranko.

a to wiedomo

sikoreczka w trakcie lepienia :)

Dziękuję odwiedzającym i komentującym moje posty .

5 komentarzy:

  1. Ninko, masz przychówku, oj masz :))))))))) Ale wszystkie dzieciaki będą miały swoje własne ozdoby na choinkach, to się chwali :) Dobra z Ciebie babcia/ciocia :)
    Co do bombek córki, nie dziwię się, ja też właśnie w grudniu zawsze żałuję, że nie zaczęłam robić bombek w lecie :))))))))))))
    Pozdrawiam

    PS
    Chusta wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ozdoby choinkowe!!Chusta rewelacyjna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombki po usztywnieniu - pierwsza klasa. Ich wykończenia przypominające naparstki,to takie wisienki na torcie.Chusta piękna, gdzieś widziałam podobny wzór. Podoba mi się Twój zestaw kolorów.Pozdrawiam Cię Ninko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne ozdoby!!! Przepiękna chusta!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna chusta i ozdoby świąteczne. Pierwsze przygotowania już poczyniłaś , ja jeszcze jestem w lesie. Dopiero od soboty zaczynam działać. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego czasu przedświątecznego .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.