niedziela, 3 czerwca 2012

Na ludziu

Jak obiecałam kamizela na ludziu tylko ,że na moim ludziu a nie na jej koleżance (ona jest jeszcze sporo chudsza od mojego ludzia)
wykonana z 70% wiskoza i30 akryl  zakupiona w e-dziewiarce  szydełko 2.
Jestem zadowolona z efektu końcowego chociaż nie obyło sie bez prucia ale moja wina obmiary zleciłam córce więc była za długa  i do pasa i od pasa w dól. Dobrze ,że sama zobaczyłam na Ewie jeszce bez plis bo są robione w całości na około. Ewa zadowolona to ja też.
I jeszcze co nieco z biżutek bo to takie cusik co ciągnie człeka ,że hoho a mam jescze ciut elementów wię robię ale już obiecałam sobie że nic nie dokupię koniec .A oto nowe biżutki
Te są z elementów posrebrzanych masy perłowej ,koralików modółowych i koralików toho na linkach i rzemykach jubilerskich.
pozdrawiam miłych odwiedzających

1 komentarz:

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.