niedziela, 20 października 2013

Białe doniczki

Ukończone -  komplet firaneczek do kuchni "białe doniczki".Troszkę mnie umęczyły (ogółnie rzecz biorąc to czuję się nienajlepiej).
Skaczące zmiany pogody to dla mnie i mojego serducha udręka. Mam nadzieję że to się w końcu unormuje.Czeka mnie tyle ozdóbek świątecznych ,obrus dokończyć rodzina prosi o ocieplacze. A ja ?? szkoda słów .Ale zawsze kiedyś tam...będzie lepiej. I oto ostatnie dziergotki.
komplet

robiłam jak zwykle z kordonka "ariadny"muza 10 = 525 m w 100 gr. szydełko clover 1,25rozmiar 125/38 cm

rozmiar 128 x38 cm

rozmiar 226 x 38 cm

i taka tam powiedzmy podkubeczka w sumie kolor jest ciemniejszy  gorzkiej czekolady
pozdrawiam serdecznie miłych gości - oglądających i komentujących.

16 komentarzy:

  1. Piękne zazdrostki wyszły pod Twoich rąk. Zdrówka życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jest mi miło,że wpadłaś i obejżałaś moje dziergotki:)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Napracowałaś się bardzo. Wiem bo ja u siebie wykorzystałam tylko jeden motyw tej doniczki na firaneczkę do wąskiego okna na półpiętrze. Też większość moich białych prac powstaje z nici Muza 10, bo bardzo je lubię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janeczko za miłe słowa a tym bardziej ,że z ust mistrzyni.
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Cudne zazdrostki :-) Bardzo podoba mi się wzór.
    Koniecznie pomyśl o sobie - dużo zdrowia Ci życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziuękuję Kasiu za miłe słowa (tylko że ja muszę już od 10 lat ciągle myśleć,ale dzisiaj jużdużo lepiej bo i pogoda fajna:))
      pozdroawiam

      Usuń
  4. Ciekawy motyw wybrałaś. Przy zazdroskach, to musiałaś się napracować, odpocznij trochę, skoro serce nawala, to chyba spacer lepszy niż szydełkowanie. Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale odpoczynek bezczynny to nie moja domena i tak odpuściłam już przed 10 laty bo byłam bardzo aktywna fizycznie rower biedanie szybkie spacery ,las grzybobranie, ale życie weryfikuje zachowania i pasje ale co tam ,dziś już lepiej muszę poprostu ,zyć w rytmie mojego serca i dialektować się każdym dniem jak powiedział mądry pan profesor.

      Usuń
  5. Przepiękne zazdrostki!!! Wspaniały wzór!
    Serdecznie pozdrawiam i życzę zdrówka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa i życzeni.
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Witam serdecznie
    Zaglądam do Ciebie Kochanie ,a tu takie śliczne zazdrostki i zresztą same śliczne rzeczy ,więc zaprosiłam się i już .
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo rada, ze się zaprosiłaś i dziękuję za miłe słowa .
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Firanki są śliczne! Bardzo romantyczne i niosą ze sobą ciepło i pogodę:)

    W ogóle, to rozejrzałam się już u Ciebie i zostaję obserwatorką:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i cieszę się niezmiernie ,że masz ochotę tu zaglądać:))
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Fikuśnie wyglądają te zazdroski :)) i podkładka pod kubeczek jest fajna :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zazdrostki! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.