niedziela, 24 maja 2015

Powolutku ale się dzierga

Jak w tytule powolutku ale idzie do przodu moja firaneczka,jeszcze mi troche czasu zajmie na pewno -   bo wymiar ma mieć słuszny tz.na szerokość już ma 215 cm a wysokość ma mieć jakieś 120 cm ale jeszcze nie wiem .Jeśli dorobię zazdrostki to ciut obetnę wysokość ,puki co ma 73cm. I jestem w trakcie robienia bluzeczki drutkami 2,5 i mam  dość cienizn. 
kordonek cieniutki 800m w 100 g. szydełko clover 1,25


jest zdjęcie na którym widoczna jest szerokość ,teraz dziergam do góry a o wykończeniu dołu jeszcze nie myślałam

a tu bluzeczka z virgini 100% bawełna 4017m w 100 g. już z niej dziergałam i noszę ale ta będzie podobna ale inaczej wykrój pod szyją drutki na żyłce 2,5 cm
Dziękuję za odwiedziny obserwującym, czytającym i piszącym.

7 komentarzy:

  1. Och ale cudowności. Podziwiam za cierpliwość w szydełkowaniu firaneczki. Piękny wzorek. Bluzeczka zapowiada się na bardzo ciekawą. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracochłonny wzór wybrałaś na firankę, bardzo ładnie się prezentuje. Ciekawa jestem, jak dalej pociągniesz tę bluzeczkę, ażurek i kolor fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam , tak dużej firanki jeszcze nie dziergałam. Bluzeczka ma super wzór i kolor. Miłego tygodnia Ninko !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już firaneczka wygląda wspaniale,ciekawa jestem efektu końcowego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Firaneczka do kuchni jest na mojej długiej liście rzeczy "do zrobienia" :) Ale tak dużej chyba nie dam rady wykonać - podziwiam :)
    Śliczny kolorek włóczki - będzie piękna bluzeczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, a domyślam się, że i trudne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.