niedziela, 21 czerwca 2015

Długo dziergana

Projekt 28 z / 52
Jak w tytule zaczełam moją firaneczkę w styczniu 2015r.,ale jak zwykle "wszystko i dla wszystkich jest bardzo ważne najważniejsze" i bidulka tak z doskoku dziergana. A , że rozmiar słuszny  po blokowaniu 2,15 m x  0,90 m. to i troszkę to trało . Jak była skończona to jeszcze zazdrostki dziergne.  Ale gdzie tam moje starsze dziecię doszło do wniosku  (mamcia wiesz właściwie to nie mam takiej  dziurawej letniej OVERSIZE ale tak bardzo ower). I co druga zazdrostka oczekuje a ower się dzierga :)).
Zdjęć dużo ale co mi tam.

moja i tylko moja nikt za nic jej nie dostanie kordonek Muza 20 - 830 mw 100g wyszło 4 motki szydełko clover 1,25

na plaskacza i na oknie

część i reszta złożona (składa się właściwie z trzech wzorów na wysokość mam na karniszu lambrekin i doszłam do wniosku  iż wzorek i tak częściowo zakryje)

zbliżenie

na oknie

zazdrostka na plaskacza:)


Dziękuję za odwiedziny obserwującym, czytającym i piszącym.

6 komentarzy:

  1. Marzy mi się taka własnoręcznie wydziergana firaneczka, ale...
    Najpierw musiałabym potrafić tak ładnie dziergać, a po drugie znaleźć gdzieś takie pokłady cierpliwości :)
    Piękne i firanka i zazdrostka :)
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Córki wiedzą, czego chcą, pięknie to wygląda, a ile się przy tym napracowałaś, to mogę sobie wyobrazić, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Przepiękne firaneczki - wspaniały komplet :-) Cudna mieszanka wzorów - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny komplet firanek, okno wygląda rewelacyjnie.
    O ogromnie pracy nie wspomnę:):)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne firaneczki , ogrom pracy w nie włożyłaś. Prezentują się świetnie na oknie. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka misterna praca, to musi powstawać długo i z namaszczeniem ;)
    Śliczna firanka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.