piątek, 30 października 2015

Jestem i dziergam

Zaliczam wykonane robótki jako 51 i 52 z/ 52 są to następne ozdoby i rękawiczki. Rękawiczki z Baby Alpaka Silk wyszedł jeden moteczek  50gr = 137 m zostało ciut ciut,kolor perłowy była to potrzeba chwili cieniutkie i cieplutkie. Wykonałam następne 26 bombek i10 śnieżynek a zostało jeszcze 5 sprężynek , aniołków i dzwoneczków pokazałam tylko wykonane a wszystko  jak usztywnię . W sumie jest to czynności za którą nie przepadam i robię hurtowo. I jeszcze się pochwalę  nowymi nabytkami włóczkę kupić musiałam na gwiazdkowy prezent (męska czapka i ocieplacz). Największy aktualnie dziergany projekt to firanka i zazdrostki dla córki mam nadzieję do 20 listopada skończyć chyba?.
właśnie one

póki co wszystko na kupkach

a to jest jeden z ostatnich nabytków przy okazji zakupu włóczki wypróbowane są super i będą następne a może z innej półkiChiao Goo

i wspomniana Alpaka
Dziękuję za odwiedziny obserwującym, czytającym i piszącym.

5 komentarzy:

  1. Śliczne gwiazdeczki i ciepluchne "łapawice":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zakupy cieszą nas bardzo. Rękawiczki świetne i ozdób trochę już zrobiłaś.
    Ja tez zaczęłam robić świąteczne ozdóbki. Zdążysz na pewno. Pozdrawiam ciepło !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe rękawiczki :-) Ozdoby na Święta śliczne... oj ja też nie lubię usztywniać...
    Zakupy rewelacyjne :-) To jest to, co lubię najbardziej :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Usztywnione ozdoby na pewno będą się pięknie prezentować, wspaniałą kolekcję wyszydełkowałaś:-) Rękawiczki bardzo fajne i na pewno cieplunie.
    Powodzenia z firanką i zazdrostkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne prace a krochmalenia też nie lubię:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.