wtorek, 7 sierpnia 2018

Siedemnasty


Skończyłam swoją strzałkę bardzo długo się dziergała w sumie nie wiem dlaczegoJ może wysokie temperatury, a może ten „francuz” którego w sumie nie lubię(może? może? może? )włóczki wyszło od groma i ciut ciut 3 i 1/4 motka Fabela Dropsa 75%Wełny,25% Polimidu (50 g=205 m i 2 i 1/5  motka Flory Dropsa 65% Wełna, 35% Alpaka  (50 g =21o m) Razem około 1050 m. Wyszła sporych rozmiarów 270 cm x 75 cm . Jeszcze się skuszę na ten fason ale wzory będę sama robiła w trakcie dziergania.




jest tak wielka że nawet się nie mieści na oparciu kanapy
Dziękuję odwiedzającym i komentującym .


16 komentarzy:

  1. Fajna strzałka:)też muszę spróbować:)serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dobrałaś kolory no i wielkość imponująca:)
    Użyte włóczki nie należą do grubych więc Twój wkład pracy był ogromny. Za to końcowy efekt zapiera dech w piersiach:) Brawo!
    Tak się napatrzyłam na Twoją strzałkę że też zaczęłam swoją. Jednak patrząc ile włóczki zużyłaś martwię się, że może mi zabraknąć. Robię z Merino Gold MT i mam tylko 2 motki. Czy to wystarczy? Hmmm....
    Gorące pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. na tak dużą na pewno nie ale zrób pierwszą część na 60-65 cm będzie wystarczająco duża( a włóczki wychodzi około 1/3 całości) ja przesadziłam z wielkością ale to pierwsza jeśli zdecyduję się na następną to będę dostosowywać rozmiary:)moja w I części miała 76 cm:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i ciepła. Gratuluję Ci Ninko szybkiego skończenia tej chusty mimo upałów. Mnie nawet próbki z wełny męczą,bez względu na porę dnia,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna chusta Ninko. Bardzo ładna kolorystycznie. Mimo upałów dałaś radę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu dałam radę ,ale długo ...długo nie zabiorę się za następną(taką samą:).
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Kawał pięknej roboty wykonałaś, kolory śliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.