piątek, 6 stycznia 2012

W nowym roku -nowe robótki

Już mi kilka robótek przybyło najważniejszy był szal może się przydać bo to zima (jedziemy  na ślub i to w góry).A inne wytwory to przy okazji bo nie lubię robić jednej rzeczy .Zresztą mam narzycone znów kilka robótek dużżżżżżżża gruuuuuubbbba chusta ,spódnica zimowa i nowy szalo-golf dla córci przylatuje 21stycznia.
Nio dobra dosyć gadania ciut fotek
Serwetka z nici nawijanych jak maxi ale nie wiem jakie? nic to serweta mi się podoba  i to wystarczy.
Też zielona ale z nici maxi i musiałam dopasowywać wzór bo w orginale marszczyła się.

Szal ( może się przydać pannie młodej).

Bananowy swetr ędzie chyba dla Karoliny ale to się zobaczy



2 komentarze:

  1. witaj, znalazłam przypadkowo twojego bloga.... i bee tu częstym gościem.... piękne są twoje prace , mam podobne podejście...kocham druty i szydełko....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.