wtorek, 1 sierpnia 2017

Osiemnasty 2017

Taki szybciutki jak lato to rodzina upomina się o biżuterię oto zrobione cudeńka.
bransoletka z czerwonego Jadelitu+ koral na gumce jubilerskiej

bransoletka dla mojej siostry  kamień to uleksyt błękitny i laguna+srebrne elementy na gumce jubilerskiej

koral z czerwonym jadelitem + srebrne elementy

jadelit niebieski,uleksyt laguna + srebrne elementy


Swarovski +srebrne elementy (moje )
a tutaj kryształy swarovskiego  +srebrne elementy.(siostry i starszej córki)
Dziękuję odwiedzającym i komentującym moje posty .


Pozdrawiam wakacyjnie wszystkich odwiedzających.

3 komentarze:

  1. Przypadł mi do gustu szczegolnieniebieska bransoletka i kolczyki z kryształami Swarovskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i niepowtarzalna biżuteria, miło jest dostać dostać coś tak wyjątkowego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci biżuteria wychodzi Ninko. Najbardziej podobają mi się błękitne kolczyki, na ostatnim zdjęciu. Kryształki są kapitalnie oszlifowane i kształt łezki jakoś bardziej do mnie przemawia, niż bombki.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.