piątek, 22 lutego 2019

Drugi 2019


W końcu Klaudii sweterek skończony musiałam poczekać aż dziewczyny wrócą z „ końca świata” Klaudii ciężko się robi ciągle coś podprówam. Młodszej Karolinie robię wysyłam do UK i zawsze jest okej  a tej chyba dlatego ,że jest na miejscu i mama pod jej dyktando dzierga. Pobawiłam się też nową techniką J mimo iż nie do końca jest idealnie i tak mi się bardzo podoba . Następne będą lepsze. Czekając na powrót córek dziergłam chustę i rękawiczki pięciopalcowe ale zapomniałam o fotce i poleciały do Karoliny pokażę jak Karolcia przyśle fotkę.
moje dziewczątka :)

prawda że ładne (ale jestem chwalipięta)

i to jest Klaudii sweterek po wielu pomysłach ustaliła ,ma być gładki z szerokimi rękawami i wywinięty przy szyi .

włóczka to Baby Wool firmy Gazal wyszło 8 motków 50 g.druty zing-zing 3,75 mm a(i  sweterek ma przedłużony tył )

215 x 118 cm włóczka NAKO Angora Luks 550 m w 100 gr drutki zing zing 4 mm

I w końcu pieseł może już wychodzić na spacery
Dziękuję odwiedzającym i komentującym .

7 komentarzy:

  1. Wszystkie wyroby piękne!
    Ale szczęśliwa psinka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace:) A piesek świetny nadał by się z moją Miśką:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Ninko są Twoje dziergadełka. Jedna z córek ta na zdjęciu z lewej strony jest do Ciebie bardzo podobna. Piesek jest uroczy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu za miłe słowa tak Karolina mówią (mama)a starsza tata:).
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Sweter fajny, ale to chusta mnie oczarowała, niby taka prosta, ale te kolory,

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, kolorowa chusta i sweterek :) a i ozdoby na święta też Ci ślicznie wyszły :)
    A szczeniaczek-słodziaczek ... do schrupania ;)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace są super Ninko.Wydłużony tył sweterka jak najbardziej na czasie, córcia powinna być zadowolona. Piesio szczęśliwy, a z moją 17-letnią Tusią z duszą na ramieniu do weterynarza jechałam,ale jeszcze dało jej się pomóc i dzisiaj biegała po podwórku. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.