niedziela, 22 września 2019

Jedenasty


Wakacje wakacje i już po wakacjach  ponownie byłam w Kołobrzegu spotkałyśmy się z męża bratanicą i jej mężem, nad Miedwiem bywamy często jest bliziutko od Szczecina (jakieś 30 minut jazdy z mojej dzielnicy ,a jest 17 km do przeciwległej końcówki miasta + dojazd nad jezioro). Dziergam dalej narzutę skończyłam przerabianą tunikę, popełniłam dwa szale dla siebie i dla młodszej córki. Jak wcześniej pisałam 26.10.2019 mamy wielką uroczystość ślub mojego maleńkiego wnusia(26)mają to być narzutki do sukienek.

w trakcie blokowania

wydziergany z "Denisa "Gazzala 50 gr =500 mwyszło jakieś 600 m  wymiar 180 cm x 45 cm
fason wymyślony robiłam na szydełkowym łańcuszku na wysokości dolnego wzoru wzoru wzór robiłam w dół potem do góry.

a tu już nabranie oczek na plisę jest  wysoka na 6 rzędów francuzem

potem na łańcuszku szydełkowym rękaw do dołu z wzorem po środku i przedłużenie wzoru do góry i potraktowanie przedłużenia jako ramienia

wyrabiane małe kimono

a to szal dla Karoliny jest z Angory Ram 550 m w 100 gr wyszło jakieś 170 gr wymiar 200 cm x 60 cm

robiony też na łańcuszku i w dwie strony do brzegów wykończony pikotkami

widać szerokość wisi na drzwiach szafy

tu zwinięty i najbardziej zbliżony kolor według opisu perłowy szary


Chicuś piłkarz

a tu nasz model
Dziękuję odwiedzającym i komentującym .


20 komentarzy:

  1. Ale namachałaś się drutami!
    Piękne szale i świetna tunika!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałości stworzyłaś, brawo!! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki milutki szalik o tej porze roku na te zimne poranki to skarb!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne szale,świetna tunika,co za pracowita babka z Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe pochwały z pracowitością różnie to bywa:)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Śliczności 🤗🤗🤗🤗🤗
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe prace. Podoba mi się wzór pierwszego szala. Pozdrawiam, Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wzór w obu szalach jest ten sam w zależności od włóczki wygląda inaczej.
      pozdrawiam

      Usuń
    2. To niesamowite, faktycznie tak jest.

      Usuń
  7. Kreacje weselne z takimi szalami będą wyglądały znakomicie. Życzę dobrej zabawy. Podobną tunikę chyba już dziergałaś, fajna, na figurze pewnie jeszcze lepiej wygląda, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko ,tak tunika już była ale nie tolerowałam mocnych ażurów dlatego ją przerobiłam oprócz dolnego wzoru.
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Wspaniałe narzutki do sukienek. Kobiety będą wyglądały tak romantycznie, powabnie. :) Genialny wzór, bardzo mi się podoba. Sweterek tez fajny, a piesek to już istna radość do której się uśmiecham. :)))) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słowa a Chikuś to radość naszej rodziny.
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Mają dzieciaki z Tobą dobrze, szale cudowne zrobiłas a tunika powala , a piesio taki słodki z piłką, masz radochę z niego a on z Was.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prace , chylę czoła i podziwiam. Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.