wtorek, 30 czerwca 2020

Piąty 2020

Nazbierało się sporo dziergotek bo to i czas taki różny za bardzo biegać nie mogę dopiero po 12 lipca zadomowię się nad Miedwiem. Kołobrzeg w tym roku latem odpada bo nie jesteście sobie nawet wyobrazić co się tam dzieje. Tłumy bez jakiego kolwiek zabezpieczenia ani dystansu (a co by nie powiedzieć jestem w grupie bardzo dużego ryzyka). Ale co tam po wrześniu będziemy nad morzem choć też ja to nie winem jak będzie (nie muszę czkać 5 lat na endoprotezę są wskazania medyczne i od 3-6 miesięcy się „łapię”) i to by na tyle z kolankiem.  Puki co raczej siedzę niż biegamJ to i robótek przybywa  Życzę Miłym Koleżankom Dużo Wakacyjnego Odpoczynku

starsza córcia zażyczyła sobie małych serwetek,kilka jej dziergłam

wykonane z kordonka Nowosolskiego szydełko Clover 1,25

moja tunika włóczka fifty/fifty +hapsalu w dwie niteczki ,a i tak cienizna


poduszka dla Szymona nad Miedwiem dom zmieniał barwy od jasnych popieli przez niebieskości(więc machłam)

a ja nadal walczę z narzutą na łóżko zostały mi 2 małe elementy no i obwódka w koło

zbliżenie  a wymiar 2,00 m .x 2,40 m (oj było co dziergać)kolor to wanilia ale fotki w słońcu i kolory byle jak wyszły.


Dziękuję odwiedzającym i komentującym .



11 komentarzy:

  1. Ta narzuta będzie fantastyczna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetki urocze. Bardzo ambitna jesteś, jak Ci się uda skończyć tę narzutę, to łał. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko :) dzisiaj został mi już tylko jeden moduł do zrobienia ,no i obwódka.
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Nazbierało się slicznosci.Serwetki urocze,poduszki takie kocham ale narzuta to już bardzo wysoka półka, mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te serwetki są zniewalające, brawo brawo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace Ninko. Narzuta jest zachwycająca , bardzo w moim guście. Wiem ile musiałaś poświęcić pracy , ale warto było. Miłych wakacji , pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu ,myślę że będzie super wyglądać na łóżku po skończeniu:)
      pozdrawiam wakacyjnie

      Usuń
  6. Narzuta imponująca. Pozostałe prace też bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.