sobota, 15 sierpnia 2020

Siódmy 2020

Typowo wakacyjny dużo wyjazdów odpoczynku i miłych spotkań. Faktem jest że zawsze w tych samych miejscach t.z.  Kołobrzeg i nad Miedwiem ale mi to nie przeszkadza .W czasie pobytu w Kołobrzegu odwiedzamy inne miejscowości w tym roku to Ustronie Morskie, Gąski, Sarbinowo, Mielno a w drugą stronę Grzybowo ,Dźwirzyno, Rogowo i Mrzeżyno. Byłyśmy z Klaudią dwukrotnie mieszkanie znajduje się jakieś 400-500 m od morza bezpośrednio  wyjście na plażę Kamienny Szaniec oczywiście spacery w miarę moich możliwości, polecamy też Tawernę Pacyfik mają wspaniałą rybkę (moja ulubiona kergulena)i mamy miejscówkę na wędzone świeżuteńkie ryby. Ale ja mimo wszystko preferuję dom nad Miedwiem rzut kamieniem od Szczecina i właściwie cały czas na powietrzu bo jednak w Kołobrzegu to mieszkanie . Ale cusik też dziergałam rankiem i wieczorami
Klaudia przegląda menu  Ustronie :)
Wejście na plażę Kamienny Szaniec
ludzi sporo poniedziałek (w wekendy unikałyśmy plaży i deptaka masakra)


deser i kawusia :)

jeszcze ciut ciut promieni
a może tak selfi :)
Dźwirzyno  korzenie drzewa???
Klaudia poszła popływać (wkurzała mnie za daleko wypływała)
po popisach


muszę wyschnąć

wiadomo ( co by było łatwo wstawać)

Tu już Miedwie
wpadła do nas była synowa siostry ze swoją mamą na kawę  a potem poszłyśmy na plażę


nio i mamy nowe meble na taras  niżej projektant i wykonawca Andrzej zięć mojej siostry(wykonuje je w dużej mierze na eksport do Niemiec i jeszcze super grille takie kominowe)
 
nad jeziorem
ochłoda w jeziorku z mamą Sylwii

dla ochłody
Klaudia po pływaniu z siostry wnukiem Szymonem (11 lat)
zrobiłam dwie bransoletki i kolczyki bursztyn + srebro mam teraz komplet
zostały nici z narzuty i robię obrus

dawno nie pokazywałam Chicusia tu przyszedł do "babci"Klaudii na urodziny :)


Dziękuję odwiedzającym i komentującym .

9 komentarzy:

  1. Piękne wakacje ,obserwując Twego bloga to Miedwie mnie zachwyca,ślicznie tam macie.Mebelki luksusowe. Pracus jesteś,obrus już jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładny liseł z kokardą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne wakacyjne klimaty. Fajna biżuteria. Obrus jest już prześliczny. Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie spędzasz urlop. Moje ostatnio ukochane miejsce to Ustronie Morskie , wcześniej było Mielno. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny urlop:)Zazdroszczę morza.Obrus zapowiada się na kolejne cudo.Śliczna biżuteria:)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukasz sposobu na bezpieczne ulokowanie kapitału? Apartamenty Rogowo Pearl to pewna inwestycja, która z każdym rokiem przyniesie Ci coraz większy zysk!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje marzenie o nadmorskim życiu staje się rzeczywistością! Ustronie Morskie Apartamenty na sprzedaż to klucz do luksusu, spokoju i bliskości morza. Wybierz komfort, wybierz Ustronie Morskie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.