wtorek, 16 lutego 2021

Trzeci 2021 r .

 

Dzisiaj taki szybki post skończyłam narzutę pokazuję ją i mam do was pytanie wygląda na to ,że potrzebna będzie ”podbitka” bo przeświecają poszwy szczególnie jak są różne . Na zdjęciu wyglądają jak jaśniejsze i ciemniejsze części, a ogólnie nie mogę oddać koloru jest waniliowy J 

w całej okazałości a kolor jest taki jak w górnej części od brzegu

tu leży na szarej narzucie i jak???

w zbliżeniu i widać różne poszwy :)
zbliżenie jednego z wzorów

Dziękuję odwiedzającym i komentującym .

5 komentarzy:

  1. Narzuta przepiękna i ogromnie pracochłonna. Podziwiam samozaparcia.
    Jest prześwitująca i chyba rzeczywiście potrzebuje podbicia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne cudo , a jakie pracochłonne, moja mama też miała ażurową narzutę i seledynowe płótno czy batyst to był, nie pamiętam, było to trochę kłopotliwe. Może jakiś sztywniejszy podkład. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona i pełna podziwu. Narzuta jest przepiękna , kosztowała dużo pracy . Pozdrawiam cieplutko ⛄⛄⛄⛄⛄⛄❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, dałaś radę ! Gigantyczna, piękna praca, aż dech zapiera. Mnie nie przesakadza to, że coś przez nią prześwituje, ale faktycznie wzór będzie bardziej wyeksponowany na jednolitym, żywym tle np. na błyszczącej podszwce. Ja bym nie przyszywała podkładu, bo różnie może być z rozciągliwością obu warstw w praniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. O Matko i córko ty moja!
    Cudo!
    Aż mi mowę odjęło ;0)
    Zawsze pod narzutę można położyć kolorowe prześcieradło, które przykryte całą pościel i jednocześnie wyeksponuje wzór i piękno narzuty ;0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.