środa, 17 sierpnia 2022

Czwarty 2022 r.

 Jakoś nawet nie winem jak ten czas szybko leci ,ale to wszystko się wiąże z (ogromnymi aktualnie obowiązkami nawet i przyjemnymi).Tatka czuje się o niebo lepiej znów zrobił medycynie psikusa (mówi że do życia skłania go KacperekJ bo jest jego słoneczkiem)czekał na jego narodziny ,chrzest a tera się śmiejemy że na komunię.Dużo czasu spędzam z prawnukiem :) .W lipcu była dwa tygodnie Karolina z Richardem ona była chrzestną . Byłyśmy w między czasie  w  Kłodawie aby rodzeństwo mogło się spotkać .  A na bieżąco wypoczywamy nad  Miedwiem. Wiadomo że w między czasie trochę dziergałam. (Coś mam kłopoty z  wstawieniem posta).

skarpetki z merino

z merino gold robiłam skarpetki z dodatkiem 

skarpetki z włóczki o której pisałam wyżej



moje ślicznotki w Krakowie

jak dobrze razem

rodzeństwo

Klaudusia  Mrzeżyno
fotka z Kołobrzegu

początki serwetki kordonka nowosolskiego

drugi początek serwetki z kordonka nowosolskiego ale ciut grubszego

też z kordonka Nowosolskiego ale grubego robię torebkę kolor ecri
Kacperek

Dziękuję odwiedzającym i komentującym .


12 komentarzy:

  1. Robotkowo sporo, piękne są spotkania rodzinne, życzę zdrowia Tacie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo optymistyczny post. Skarpetki oczywiście świetnie zrobione, ale więzi rodzinne najcenniejsze. Kacperek - sama radość. Mój wnuczek o tym samym imieniu ma już dziewczynę. Jak ten czas leci. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile razy czytam Twoje wpisy, zawsze zachwyca mnie i raduje moje serce to poczucie, że dla Was Rodzina jest najważniejsza i na pierwszym miejscu. Tym razem bardzo się wzruszyłam wszystkim, co napisałaś i pokazałaś. Niechby na całym świecie ludzie albo chociaż większość tak potrafiła się jednoczyć - i to pomimo znacznych odległości - jak Wy.
    Brawo dla Twojego Taty za to, jak sobie świetnie radzi. I dużo zdrowia i miłości dla Was wszystkich. Cieszę się, że jesteście i że piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać , że tworzycie udaną i kochającą się rodzinę. Dziergadełka świetne. Kacperek słodziak. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dziergadła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle zajęć, tyle pięknych prac :0) wcale się nie dziwię, że czas Ci ucieka :0)
    Torba skradła całkiem moje serce:0)
    Pozdrawiam cieplutko Nino :0)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.