środa, 9 listopada 2022

PIĄTY 2022r.

 Zastanawiam się czy to czas jest szalony ,czy to w moim wieku tak  szybko przemija J . Dopiero były chrzciny Kacperka ,byliśmy u taty siostry. A już była ciocia u nas w Szczecinie bo chciała jak to ona mówi odwiedzić stare kąty ( na koniec życia)ma 85 lat jest o 9 lat młodsza od tatki ale jak twierdzi  Jola  ciągle mówi o końcu .Co nas bardzo wszystkich irytuje. Ja z Klaudią byłyśmy w UK bo moje młodsze dziecię skończyło 40 lat więc w takim dniu nie mogło nas przy niej zabraknąć. Była ogromna radość i łzy . Ale mimo lotu w maseczce i tak podłapałyśmy przeziębienie tz . kaszel ale (zrobiłyśmy testy i bez korony)  Karoli też zostawiłyśmy wirusa. W między czasie też cusik dziergałam ale troszeczkę bo czas był intensywnie wypełniony.

spotkanie
rodzeństwo razem

40 Karoliny

nie umiem odwrócić zdjęcia


znów w Londynie

najwyższy budynek w Europie

dziewczynki na karuzeli
spacer 

północna strona Tamizy jak widać w remoncie więc my na południowej spacerujemy
tu w Karoli miasteczku St.Ives tak zwana sypialnia Cambridge




to samo
też to samo




a to mój wielkolud prawnusio zajada się naleśniczkiem babci Klaudii

kończę sweterek


a to serwetki które zabrałam ze sobą na prezenty


Dziękuję odwiedzającym i komentującym .


6 komentarzy:

  1. Wspaniały wypad, zdrowia dla wszystkich. U mnie też nie wiem co z tym czasami, coś szybko ucieka.Sweter cudowny i prezentowe serwetki też.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe rodzinne spotkanie. Widać , że miło spędziłaś pobyt w Anglii. Prace świetne. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Marysiu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetki śliczne. Piękne, rodzinne zdjęcia. Pani Jola wygląda świetnie i zobaczysz, że przez kolejne 10 lat będzie w pełni sprawna, bo może się cieszyć wspaniałą rodziną. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rodzinne spotkanie 😘😘😘😘
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.