poniedziałek, 16 stycznia 2023

Pierwszy 2023r.

Dopiero co urodził się mój prawnuczek, a za dwa dni mały rozrabiaka skończy roczek .Mi czas mija strasznie szybko dopiero co byłyśmy z Klaudią u Karoliny a już w sobotę ona przyleciała do nas a w między czasie na święta był u niej wnuk z żoną i Kacperkiem .A ja trochę też nadziergałam bo to i prezenty na święta i skończyłam sweterek dla siebie Wiadomo i tatka wymaga więcej opieki (odciążam tyci siostrę) . I mimo obietnic że częściej będę wstawiać posty jakoś mi się to nie udaje. A teraz moje dziergotki i troszkę zdjęć.
w Londynie

jak wyżej

a to z dzisiaj dziewczyny pojechały do SPA w Międzyzdrojach (moje córki i żona wnuka)Kacperkiem przez 2 dni zajmuje się tata
dla mnie


moje

prezentowe

skończony mój

prezentowe dla tatki

prezentowe

Dziękuję odwiedzającym i komentującym .

6 komentarzy:

  1. Oj nadziergalas tego ,bluzka rewelacyjna a skarpetki to kocham mocno.Faktycznie czas ucieka niemiłosiernie.Wszystkiego dobrego.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne dziergadelka. Dużo rzeczy wykonałaś. Ja też mniej piszę niż kiedyś. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteście cudowną Rodziną, jestem pewna, że każdy o takiej marzy, jeśli sam nie ma.
    I pewnie wszyscy w Twojej Rodzinie mają tak wspaniałe talenty, jak Ty: piękne dzieła wychodzą spod Twoich rąk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziergotki imponujące. Mam wrażenie, że mieszkając w dużej odległości, częściej się spotykacie, niż rodziny mieszkające w pobliżu. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super się prezentuje 🙂🙂🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.