poniedziałek, 10 lipca 2023

Lipiec 2023

 Mimo brania już 11 tygodni leków (raz w tygodniu)dalej mam popuchnięte stawy dłoni. Jako rehabilitację mam dzierganie szydełkiem idzie to powolutku bo i bolą stawy i są popuchnięte. Ale pomalutku i jakoś do przoduJ.Kacperek był bardzo grzeczny u fryzjera (pierwszy tata a on drugi  ) 

pokazałam ją w poprzednim poście tylko zblokowana 65 cm średnicy

następna 45 cm średnicy

i 40 cm średnicy

tu razem i jeszcze obrus

ale gorąco


mój Kacperek ma już16 m.i byli razem z tatą u fryzjera (nie ma już moich pięknych loczków tylko męska fryzura )

Dziękuję odwiedzającym i komentującym .

4 komentarze:

  1. Stawy to bolesna sprawa, jakis czas siostra miała do czynienia ale jakoś przeszło, była nawet w szpitalu.Zestaw bardzo piekny a w komplecie z obrusem rewelacja.Duzo zdrowia życzę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie stwierdzone reumatoidalne zapalenie stawów 😪

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam do czynienia ze stawami. U mnie jest to związane z boreliozą. Super serwetki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetki piękne, gratuluję. Kacperek śliczny, wygląda na starszego, może to kwestia męskiej fryzury. Ból stawów znam i współczuję, utrudnia chodzenie, u mnie wywodzi się od kręgosłupa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.