czwartek, 29 lutego 2024

DRUGI 2024

 Nio pozszywałam i tak wygląda mój  sweterek. I zaczęłam robić bluzeczkę ,ale nie wiem kiedy skończę . Bo moje młodsze dziecię spełniło swój „szatański” pomysł jak to ona określiła .Razem ze starszą siostrą  kupiły wylot do Karoliny .04.04.2024 to znaczy jak Karolina wraca po świętach i ja mam wrócić z nią 18.05.2024 jak ona przyleci na urlop. Jestem ciut zła ,że bez mojej wiedzy to zrobiły Ale chyba się zgodzę (mamcia to dla twojego dobra  zmiana Ci dobrze zrobi) ale jeszcze nigdy  nie byłam tak długo poza Polską. A oto focia nowego sweterka 😊.

trchę ma za długie rękawy (ale je skrócę )😀


Dziękuję odwiedzającym i komentującym .

 

7 komentarzy:

  1. Sweter jest piękny,cóż powiedzieć?Też byłoby mi za długo ale to do córki, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek . Pojedziesz i odpoczniesz w rodzinnym gronie , na pewno będzie wspaniałe. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek śliczny. Zmiana otoczenia dobrze robi na stres, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszedł, a dłuższe rękawy dają możliwość schowania dłoni ;0)
    Pozdrawiam serdecznie Nino :0)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek wyszedł bardzo ładnie a wyjazdu na pewno dobrzek zrobi i po powrocie same rączki będą chodziły tyle będą miały nowej energii ☺️☺️☺️☺️
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój post wniósł powiew świeżego powietrza. Dziękuję za wyjątkowe podejście.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.