sobota, 1 czerwca 2024

TRZECI 2024r.

 Nio i czas minął jak z bicza strzelił .Już jestem w Polsce  Karolina we wtorek odleciała .No i najważniejsze jestem znów prababcią urodziła mi się 21,05,2024 r. prawnuczka Klara 😊.  Przekażę koleżankom co wydziergałam i nowego zobaczyłam. Dziewczyny miały rację (mamcia to dla twojego dobra  zmiana Ci dobrze zrobi 😊. Teraz Karolina pokazała mi prawdziwą  Anglię bo Londyn  to jest Londyn nie Anglia (10 lat mieszkała w Londynie a tu już 11 . jest to miasteczko St. Ives można to miasteczko określić jako sypialnię Cambridge.                                                                 

Klara

z Karoliną

 najwyższy budynek Europy

widok na Londyn ze statku pływającego po Tamizie 

Jest to widok niesamowity (byłam w Londynie z 10 razy ale to jest coś innego)widać kolejkę linową w Londynie(Emirates Air)

zbierałyśmy z Karolą zielsko dla żółwia 

a to miasteczko Karoliny


 
Market w wolny poniedziałek coś jak nasz jarmark (wytwórcy ze swoimi stoiskami jak widać rękodzieła i spożywcze małe regionalne wtywórnie,i starocie )

a tu zamek Cromwella z Hemington(ogłosił republikę)

Angielska wieś co bogatszy dom to kryty strzechą

Karolina i Richard

robię bluzeczkę od dołu bez szwowo na okrągło rękaw reglan zawsze zostawiam pod pachami po 5 ocze i w korpusie i rękawach lepiej się układa rękawy od pach dorabiam w dół .

to dziergałam u Karoli będzie dla nich serweta na stół

zrobiony sweterek  dziergany od góry na okrągło ale zmienię ściągacze na ścieg francuski
Cambridge  Zyrafa "Poli Anna"

z Karoli przyjacielem (aktualnie mieszka Chicago)ale dom w londynie zostawili  puki co to praca na 3 lata  ale Darek dalej lata w Britsh  Ariways.)tam się poznali .

tak wygląda studenckie miasteczko

Dziękuję odwiedzającym i komentującym .

5 komentarzy:

  1. Miałaś wspaniały urlop, warto było.Gratulacje dla prababci poraz drugi,słodka kruszynka.Udziergi cudowne, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podróż pełna wrażeń i cudownych doznań. Zwiedziłaś też wiele. A maleństwo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję prawnuczki, duża i dorodna . Piękne miejsca odwiedziłaś. Jak znalazłaś jeszcze czas na takie fajne, acz pracochłonne robótki ? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje BABCIU! Super udany pobyt. Tyle zwiedzania, a i robótkowo twórczy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! ☺Słodka dziewczynka i jakie ładne ma imię. Fajny miałaś urlop i nawet owocny😊Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim komentującym-sprawiacie mi ogromną przyjemność wyrażając Wasze opinie.